Proměna školních chodeb ve střílecké škole
Chodby v naší škole už dávno nejsou jen spojnicí mezi třídami. Využíváme je k učení, k odpočinku, k setkávání a také k prezentaci projektů a uměleckých prací žáků.
Chodby v naší škole už dávno nejsou jen spojnicí mezi třídami. Využíváme je k učení, k odpočinku, k setkávání a také k prezentaci projektů a uměleckých prací žáků.
V únoru reprezentovala paní ředitelka Mgr. Martina Raiserová naší školu v celostátní streamované debatě o zavádění ICT do škol, kterou pořádal Národní pedagogický institut ČR. Její vystoupení vzbudilo velký zájem a ohlas.
Dne 17. 2. 2022 naši žáci 4. třídy získali certifikát k ukončení mezinárodního projektu s názvem: Vianoce kolem nás a medzi nami. Projektu se zúčastnilo celkem 8 škol a to 4 z České republiky a 4 ze Slovenska s žáky ve věku od 8 do 18 roků, kteří se učili spolupráci v online prostředí za pomocí nejrůznějších aplikací a digitálních technologií.
Vše nejlepší do nového roku přeje celá střílecká škola.
Hudba dokáže sdělit to, na co slova nestačí, a umí léčit bolest duše. Patří do každého srdce, tím spíš do každého srdce tvořícího naši školu ve Střílkách. Proto jsme moc rádi, že se nám podařilo získat prostředky z projektu EU ve výši 50 000,- Kč a rozšířit sbírku hudebních nástrojů, se kterými se mohou žáci v rámci výuky hudební výchovy setkávat pravidelně a zažít tak muzikantskou interakci v rámci ročníku i mimo něj. Naučíme děti základy hry na ukulele a v rámci rytmických cvičení se mohou věnovat hře na djembe, kajony a dokonce bicí soupravu.
Čeká nás léto plné dobrodružství a zábavy .... jenže jsou už poslední volná místa, proto s přihláškami neváhejte. Přihlášky a dokumenty najdete ZDE.
Dnes to u nás na prvním stupni vypadalo jako na fakultě medicíny. Žáci 1.-3. ročníku se totiž učili v duchu systému Začít spolu. Přichystali jsme pro ně několik center s aktivitami, jejichž společným jmenovatelem bylo téma lidské tělo. Mohli jste tak spatřit mladé laboranty skloněné nad zkumavkami u čichového testu. Jiná dvojice měřila délku střev nebo rychlost svého tepu. Další dvojice mediků zkoumala, jak jsou orgány v těle vlastně uloženy. Na ostatních stanovištích byly připraveny pokusy zaměřené na pozorování lidských smyslů.
Zvolit správná slova, když přijde na hodnocení své i cizí práce, je docela kumšt. I dospělí s tím mají mnohdy problém. Sklouzávají k větám typu “máš to hezké”, “je to dobré” nebo “mně se to moc nelíbí”. Takové věty ale vlastně vyjadřují jen velmi subjektivní pocity a k dalšímu rozvoji nám nestačí. Konstruktivní hodnocení rozhodně patří mezi nesmírně důležité dovednosti, bez kterých se v životě neobejdeme. A proto je tato kompetence nedílnou součástí výuky na naší škole.
K funkčnosti tohoto webu nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.
Tento web využívá soubory cookies - více informací ZDE.