Copyright 2024 - Základní škola a Mateřská škola Střílky

Školní výlet do Prahy - květen 2017

V květnu 2017 vyrazili žáci sedmého, osmého a devátého ročníku na školní výlet do Prahy. Jak se můžete dočíst dále, výlet se všem moc líbil.

Denisa Endlicherová

V Praze jsme prošli Pražský hrad i Karlův most, potom jsme šli na Staroměstské náměstí se podívat na orloj. Už nás všechny bolely nohy, a tak jsme šli do Palladia, kde jsme měli všichni rozchod. Jak uběhly dvě hodiny, tak jsme začali přemýšlet, co budeme dělat večer. Rozhodlo se, že se pojede metrem na Laser games. Tak tak jsme to stihli tam dojet, ale stálo to za to, moc se to všem líbilo. Druhý den jsme jeli domů vlakem, ale nikomu se z Prahy nechtělo, protože to tam bylo super.

Malíková Alena

Dne 4. května jsme jeli na školní výlet do Prahy. Jel 7., 8. a 9. ročník. Když jsme dojeli do Prahy, jak jako první jsme šli na Pražský hrad, kde nás provedl průvodce po hradě a podívali jsme se i na výměnu stráží. Když prohlídka skončila, šli jsme na Karlův most, kde jsme se fotili a dívali se na malíře, jak maluje karikaturu nějaké paní...

Pavel Muller

Byl to náš první výlet přes noc, moc jsem si t užil. Prošli jsme Pražský hrad, Karlův most, Staroměstské náměstí, Václavské náměstí.. Nejvíc se mi líbila prohlídka Pražského hradu, bylo to zajímavé a přitom i zábavné...

Soňa Měřičková

..Dopoledne v pátek jsme se šli podívat k Národnímu divadlu, pak jsem se vrátili zpátky a sbalili jsme se na zpáteční cestu. Cesta vlakem ubíhala mnohem rychleji než autobusem. Do Střílek jsme dojeli kolem 17. hodiny. Určitě jsme si tento výlet užili.

Antonín Filipi

Na začátku jsem se do Prahy netěšil, protože jsem rodilý Pražák a jsem v Praze tak 2x do roka. Ale když nám naše úžasná paní ředitelka domluvila spaní v Praze, tak jsem se začal těšit. .. Cesta byla delší, protože jsme jeli po D1 autobusem. Do Prahy jsme dojeli dopoledne. Když jsme vystoupali schody na Pražský hrad, kde jsme potkali víc cizinců, než Čechů, prošli jsme i kontrolou, jestli nemáme u sebe bombu J. Prošli jsme Pražský hrad, Vladislavský sál a baziliku sv. Jiří. Pak se dostalo i na Zlatou uličku...

Adam Michalík

Výlet se mi moc líbil. Byl to asi nejlepší výlet za celých devět let na ZŠ. Nejvíce se mi líbila večerní zábava, kde jsme byli na Laser game. Praha tak celkově se mi líbila.

Vendula Gejdošová

Hned v pět ráno jsme museli stát před autobusem na náměstí, což tak brzo vstávat je pro nás nadlidský výkon, ale nakonec jsme to všichni zvládli. Po dlouhé, dlouhé, fakt dlouhé cestě jsme se ocitli před Pražským Hradem. Měli jsme tam domluvenou prohlídku. Bylo to super, protože jsme se něco dozvěděli - spoustu informací. ..

Štefková Alexandra

... po rozchodu jsme si měli vymyslet program na večer, to nám dalo docela zabrat, ale nakonec   jsme vymysleli laser game. Poté jsme si došli pro věci na nádraží, sešli jsme dolů po Václavském náměstí a šli jsme si najít předem domluvené ubytování. Jelikož jsme museli ještě hodinu čekat, sedli jsme si někam na náměstí a rozhodli jsme se, že zazpíváme, jen tak. Dlouho jsme se rozmýšleli, jestli ano, nebo ne. Ale nakonec jsme pár písniček zazpívali...

Čulíková Julie

Vyjeli jsme v 5:00, mysleli jsme, že budeme v autobuse spát, ale nakonec jsme si spíš povídali..Praha se mi moc líbila a myslím, že to byl jedinečný zážitek se třídou.

f t g m

K funkčnosti tohoto webu nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas.

Tento web využívá soubory cookies - více informací ZDE.